Skulle döpa om en enhet med en "emoji" symbol i namnet, vilket jag gjort tidigare utan problem, men nu heter enheten ingenting. " "
Heter enheten ingenting kan jag inte ta bort den eftersom jag inte kan trycka på enhetsnamnet och få fram drop down menyn...
Och kan inte längre starta Tellevent för det verkar som att om man har en enhet i listan utan namn hänger sig appen direkt då man försöker starta den...har testat att starta om telefonen installera om appen men så fort jag loggar in på mitt konto så stängs appen ner...
Har verkligen letat runt överallt men förstår inte hur jag ska kunna få bort mina två namnlösa enheter, finns det något "reset" all funktion för sitt telldus konto...?
Hoppas någon har en smart ide:)
Radera enheter utan namn?
Moderator: Telldus
Re: Radera enheter utan namn?
Hi,andreasvdh wrote:Skulle döpa om en enhet med en "emoji" symbol i namnet, vilket jag gjort tidigare utan problem, men nu heter enheten ingenting. " "
Heter enheten ingenting kan jag inte ta bort den eftersom jag inte kan trycka på enhetsnamnet och få fram drop down menyn...
Och kan inte längre starta Tellevent för det verkar som att om man har en enhet i listan utan namn hänger sig appen direkt då man försöker starta den...har testat att starta om telefonen installera om appen men så fort jag loggar in på mitt konto så stängs appen ner...
Har verkligen letat runt överallt men förstår inte hur jag ska kunna få bort mina två namnlösa enheter, finns det något "reset" all funktion för sitt telldus konto...?
Hoppas någon har en smart ide:)
Open a ticket to Telldus support, they are able to delete the device id's (or rename them) directly from the database...
http://www.telldus.se/support/index
-
Re: Radera enheter utan namn?
Tack för tipsen, det senaste hade nog fungerat men jag hann starta en support ticket och de bytte namn på mina enheter.