Är nu inne på nummer två av WGR 800 från Oregon Scientific. Detta på bara en vecka...
Vad f-n är det som spökar? Fungerar perfekt i två-tre dagar sen dör dom helt. Provat byta batterier och tryckt på reset som man ska men utan att få in dom längre i Tellstick net. Har den uppe på taket vid antennen så det är inte vidare roligt att klättra upp dit i tid och otid. När dom slutat fungera så har jag plockat ner dom och lagt bredvid tellstick net men den snappar inte upp deras signal längre. Är det tellstick net eller vindmätarna som buggar upp?
Någon som vet?
WGR 800 vindmätare
Moderator: Telldus
Re: WGR 800 vindmätare
Det har ikke blitt en skjult dobbelregistrering av sensoren?
(siden du har kjørt reset)
Det er vel heller ikke helt uvanlig at folk opplever problemer med denne sensoren etter hva jeg har lest tidligere.
Uansett merkelig, min har ihvertfall fungert perfekt i 1 år nå.
Spent på hvor lenge batteriene holder, siden min også står
på taket. Tenkte først å kjøpe solcelle som hører til, men siden batteriene virker å vare leenge så er ikke det så prekært.
(siden du har kjørt reset)
Det er vel heller ikke helt uvanlig at folk opplever problemer med denne sensoren etter hva jeg har lest tidligere.
Uansett merkelig, min har ihvertfall fungert perfekt i 1 år nå.
Spent på hvor lenge batteriene holder, siden min også står
på taket. Tenkte først å kjøpe solcelle som hører til, men siden batteriene virker å vare leenge så er ikke det så prekært.
Re: WGR 800 vindmätare
Viktig: Givere vil bli registrert på ny etter reset eller batteribytte.
Jeg har to slike, fungerer greitt.
Originalbatteriene var slutt innen et halvår.
Jeg bytter batterier tidlig på høsten, ikke trivelig å klatre på taket i vind, regn eller snø.
Blir spennende å se om batteriene holder vinteren over.
Jeg har to slike, fungerer greitt.
Originalbatteriene var slutt innen et halvår.
Jeg bytter batterier tidlig på høsten, ikke trivelig å klatre på taket i vind, regn eller snø.
Blir spennende å se om batteriene holder vinteren over.