Ja, i och för sig inte speciellt dyr, men lite trist med alla "innedelar" man får över...jorang wrote:Hadde vært fint om de hadde solgt kun sensoren

Moderator: Telldus
Ja, i och för sig inte speciellt dyr, men lite trist med alla "innedelar" man får över...jorang wrote:Hadde vært fint om de hadde solgt kun sensoren
Men är det inte den som teknikmagasinet säljerjorang wrote:Det er den samme jeg bruker. Hadde vært fint om de hadde solgt kun sensoren
Legg dem rett ved siden av Tellstick, min fungerer kun 5cm ifra...fgunnars wrote:Hej,
Har varit och köpt två stycken, men ingen av dem 'dyker upp' automatiskt. Bara att fortsätta byta ut dem?
/Fredrik
Jeg har bestilt 3 stk av de nevnte målerene fra Teknikmagasinet. Husker ikke linken I farten men flere sier de ha god rekkevidde men mangler hygro.Stig-Arne wrote:Virker som om sensorene blir svakere med tiden i rekkevidde.
Har en sensor på soverommet, som i natt plutselig sviktet etter å ha fungert en mnd.Selvfølgelig sviktet også styringen av varmen også, slik at jeg våknet til 25 grader på soverommet.
Så håper jeg finner noen sensorer med bedre rekkevidde