Bruke bev føler til å slå på lys en bestemt tid
Moderator: Telldus
Bruke bev føler til å slå på lys en bestemt tid
Hvordan få en bevegelses føler til å trigge et lys i f.eks 2 minutter for så at lyset slår seg av ?
Re: Bruke bev føler til å slå på lys en bestemt tid
Den funktionen finns i de flesta IR-detektorer.
LMDT-609 kan justeres mellan 5 sek, 1min, 5 og 10 min.
LMDT-609 kan justeres mellan 5 sek, 1min, 5 og 10 min.
JO, men lampen du trigger om den står på f.eks 5 sek. går ikke av etter den tiden. Dette er jo tiden melderen ligger inne. ?
Nja, IR-detektorn sänder en OFF-signal efter inställt tid.
Er det en mer "komplex" set-up der efterspör,så er der en delay-funktion i den nya Event-funktionen som ska kunna bruges, du trenger då till Live Pro abonemang.
http://www.nexa.se/res/pdf/Manualer/SE- ... nomhus.pdf
Er det en mer "komplex" set-up der efterspör,så er der en delay-funktion i den nya Event-funktionen som ska kunna bruges, du trenger då till Live Pro abonemang.
http://www.nexa.se/res/pdf/Manualer/SE- ... nomhus.pdf
Funker som du beskriver når man kopler opp den mot en bestemt mottaker. Trodde jeg kunne styre hvilken en jeg ville med eventer også med at den går av, men det er kun den man lærer som ser ut å fungere. Takker !
Det ska kunna virke. Du må fjerne koden fra din IR-detektor i de enheder du önsger styre. Sedan skaber du en ny enhed i Live, kalla den måske IR-det., scanna in koden fra din detektor.
Nu kan du skabe dine event i Live, og då bruger IR-detektorn som trigger. En ON-signal fra detektorn og du trigger de enheder som du önsger og et event för OFF-signalen og du slukker önsgede enheder.
Nu kan du skabe dine event i Live, og då bruger IR-detektorn som trigger. En ON-signal fra detektorn og du trigger de enheder som du önsger og et event för OFF-signalen og du slukker önsgede enheder.