Var och köpte en Tellstick Net igår. Har 8 mil t o r till närmaste ställe där det finns att köpa.
Ska ju vara smidigt att komma igång med det hela?? Har en Tellstick innan så jag har ett konto,
funkade enl manualen att bara aktivera den automatiskt. Den finns på mitt konto men den kräver bara aktiveringskod??
Skriver in aktiveringskoden, men det funkar inte ändå
Blir bara så trött på att det alltid ska vara strul med nya grejer, inte bara dessa produkter verkar vara så
överlag?? Det första man ska göra är att kontakta support?? Bättre att det funkar från början, tar bara en
massa tid och energi att få igång grejer tycker jag? Mycket möjligt att det är något fel på min produkt?
TROR och hoppas inte jag har missat något, får se hur det blir? Kanske lämnar tillbaka den?? Har snart
tröttnat på att köpa grejer som man inte kan använda utan att snällt sitta och vänta på att support ska
svara?? Detta brukar ju alltid vara på kvällar och helger man köper sina grejer, sedan ska man vänta på
support?? Blir bara så trött på det hela. Får ursäkta om jag upplevs gnällig, men inget kul att sitta med
en grej som är ny och inte funkar?
Mvh
Aktivera Tellstick net
Moderator: Telldus
-
- Site Admin
Re: Aktivera Tellstick net
Missförstår jag dig nu men om den aktiverades automatiskt bör det väl inte finnas något problem?pewe wrote:funkade enl manualen att bara aktivera den automatiskt.
Micke Prag
Software
Telldus Technologies
Software
Telldus Technologies
Re: Aktivera Tellstick net
Hej
Tycker heller inte det skulle vara några problem
Jag ser att den är online på kontot
men det går inte att lägga in några enheter. Trycker jag på plustecket kommer det bara upp
att jag ska skriva in aktiveringskoden, detta funkar inte. Kommer inte vidare.
( låter detta stå kvar, kanske är flera som tänker som jag
Kollade lite mera såg ju mina inlagda enheter på Tellsticken, alltså får jag lägga om mina
enheter om det ska fungera med båda ? Eller kan man ha två konto?
Ber om ursäkt
I mitt sinne var det inte uppbyggt så. Jag tänkte att det skulle komma en
meny för Tellstick och en för Tellstick net.
Mvh
Tycker heller inte det skulle vara några problem

men det går inte att lägga in några enheter. Trycker jag på plustecket kommer det bara upp
att jag ska skriva in aktiveringskoden, detta funkar inte. Kommer inte vidare.
( låter detta stå kvar, kanske är flera som tänker som jag

Kollade lite mera såg ju mina inlagda enheter på Tellsticken, alltså får jag lägga om mina
enheter om det ska fungera med båda ? Eller kan man ha två konto?
Ber om ursäkt

meny för Tellstick och en för Tellstick net.
Mvh