Någon som testat?
Kan min fru ha ett eget Live-konto med våra Tellstick Net länkade samtidigt som jag har dem länkade till mitt Live-konto?
Samma Tellstick på flera Live-konton
Moderator: Telldus
Re: Samma Tellstick på flera Live-konton
Det går dessverre ikke. Jeg har testet uten hell, og Telldus har brkreftet på supporthenvrndelse at det ikke går
Det är något som känns absolut nödvändigt.
Jag skulle behöva ha jobbets Tellstick, hemmet och sommarstället, medan min fru endast behöver hemmet och sommarstället.
Min kollega på jobbet behöver sin bostad och jobbet. Det vore en orimlighet att min kollega skulle ha mitt hem och mitt sommarställe för att kunna styra jobbet.
Jag skulle behöva ha jobbets Tellstick, hemmet och sommarstället, medan min fru endast behöver hemmet och sommarstället.
Min kollega på jobbet behöver sin bostad och jobbet. Det vore en orimlighet att min kollega skulle ha mitt hem och mitt sommarställe för att kunna styra jobbet.
Re: Samma Tellstick på flera Live-konton
Det kan väl inte vara så att de flesta Tellstick-användare är singlar?hegemoni wrote:Det är något som känns absolut nödvändigt.
Att logga in och ut på olika konton känns inte rimligt. Särskilt inte när man kör telefonappar (remotestick), där det är ganska krångligt att byta konto.