Tellstick net går inte att få tag på

Moderator: Telldus

Post Reply
Patrikk
Posts: 12
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Tellstick net går inte att få tag på

Post by Patrikk »

Märkligt att det inte går att få tag i er produkt.

Min flickvän betalade en tellstick net 19:e December 2011 då den skulle levereras i mitten på januari.

Idag fick jag reda på att produkten är ytterligare 2 månader försenad.

Är otroligt besviken och lägger nu ner detta projekt.

:evil:
Marten0615
Posts: 14
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Tellstick net går inte att få tag på

Post by Marten0615 »

Jag tror att vi är många som väntar med spänning på att nästa leverans med tellstick duo och net ska dyka upp i butikerna, inte minst Telldus killarna själva. Internationell handel är klurigare än vad man kan tro och innan nästa leverans kommer till Telldus kommer inga nya enheter att dyka upp i handeln, oavsett vika preliminära datum som utlovas :) Dessutom är jag säker på att det kommer synas tydligt på facebook, här på forumet och i mailinglistor etc. när det är dags!
Herte
Posts: 42
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Tellstick net går inte att få tag på

Post by Herte »

Marten0615 wrote:Jag tror att vi är många som väntar med spänning på att nästa leverans med tellstick duo och net ska dyka upp i butikerna, inte minst Telldus killarna själva. Internationell handel är klurigare än vad man kan tro och innan nästa leverans kommer till Telldus kommer inga nya enheter att dyka upp i handeln, oavsett vika preliminära datum som utlovas :) Dessutom är jag säker på att det kommer synas tydligt på facebook, här på forumet och i mailinglistor etc. när det är dags!

Du har säkert rätt i alla dina påstenden ovan men som intresserad potentiell köpare så vill jag naturligtvis få en uppfattning om det kommer att gå att köpa produkten inom en nära framtid eller om leveransen ligger månader bort.
Om man sedan tar Telldus-pojkarnas uppgifter om att den förra leveransen var på 1000 enheter så vore det lämpligt att få veta om deras ÅF har liggande beställningar på mer än det som skall komma i nästa leverans så att man kan fundera på om det är troligt att man kan få köpa en TellStick om man lägger en beställning nu.

F.ö. så kanske det är läge att tänka på om produkter gjorda av kinesiska barnarbetare är det bästa alternativet....
Herte
Posts: 42
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Tellstick net går inte att få tag på

Post by Herte »

Jag ser att Kjell & Co nu har tagit bort samtliga Tellstick-produkter från sin webbplats.
Post Reply