Buggfix för detta kommer i 0.5.1.
Moderator: Telldus
Inte i nuvarande version. Nuvarande version har stöd för drivrutin 1.2.3 och här fanns inte absolut nivå.crazytok wrote:Är det inte möjligt att använda dimmer funktionen på vissa mottagare via SwitchKing? Alltså bestämma att belysningen skall vara en viss Nivå?
Kan det vara så att du inte har satt upp något grundschema för enheten?crazytok wrote:Det här med soluppgång/solnedgång funktionen. Jag har det aktiverat på enheten, men den vill ändå inte tända/släcka vid soluppgång/nedgång. Jag har testat så att enheten fungerar i manuellt läge. Jag får DOCK inga symboler som visar att enheten SKA TÄNDAS vid soluppgången, resp SLÄCKAS vid nedgång. Är det inte meningen att man ska se symboler där som vid alla andra tillfällen när det tänds/släcks?
Ok.Inte i nuvarande version. Nuvarande version har stöd för drivrutin 1.2.3 och här fanns inte absolut nivå.
Aha, så enkelt var det...Kan det vara så att du inte har satt upp något grundschema för enheten?
För att en enhet ska ta hänsyn till solens upp- eller nedgång så krävs att du har definierat händelser för enheten - exempelvis "På 15:00" och "Av 23:00"
Stöd för Telldus Center 2 är det som ska in härnäst i Switch King. Utvecklingen av Switch King görs på fritiden och tiden kring jul är lite hektisk.crazytok wrote:Ok.Inte i nuvarande version. Nuvarande version har stöd för drivrutin 1.2.3 och här fanns inte absolut nivå.Arbetar ni med en ny version med stöd för den senaste drivrutinen då eller hur ser framtiden ut?