Helt siden jeg skaffet meg Pebble (godt over et halvår siden) så har visning av temp data ifra Tellstick Net vært øverst på ønskelisten min.
løsningen har vært litt forskjellig ifra starten av, men nå har det kommet til et punkt der jeg er veldig fornøyd.

Foruten om klokkeslett, dato og ukenummer (som for meg ihvertfall er veldig praktisk iforhold til arbeid) så viser den temp og fuktighet på min
ute sensor + batteri status på min mobil.
Deretter temp på soverommet mitt, og min sønns soverom. "Tilkoblet" gir meg beskjed om jeg er tilkoblet trådløst, datatrafikk eller ingen av delene.
Nederste linje gir meg status på varmeovn på de 2 soverommene. Siden jeg bruker events til å styre av/på, så sender jeg samtidig ut epostvarsling. Epostene blir igjen
brukt av "K9 email received" plugin i Tasker til å skrive variabelen ("av" eller "på") som tilslutt blir sendt til min pebble.
Alle verdier blir oppdatert hvert 5. min (når jeg er tilkoblet Wi-fi). Utenfor mitt hjemmenettverk blir klokka oppdatert med en litt annerledes "watchface" (med noen andre temp sensorer)
Er det andre som bruker Tellstick i kombinasjon med Pebble, og isåfall hvordan? Hadde vært artig å sett andre løsninger..