Tellstick net

Moderator: Telldus

Post Reply
VictorI

Tellstick net

Post by VictorI »

Hur går det egentligen med tellstick net? har väntat hela sommaren på dem som jag beställde på dustin i slutet av maj!

mvh
Victor
Dowser

Tellstick net

Post by Dowser »

Det är mer en fråga till Dustin, jag beställde från www.m.nu tidigare i somras och fick leveransen dagen efter.
Lrnflk

Re: Tellstick net

Post by Lrnflk »

Dowser wrote:Det är mer en fråga till Dustin, jag beställde från http://www.m.nu tidigare i somras och fick leveransen dagen efter.
Mnja, den verkar vara slut lite överallt så han kanske undrar när nästa batch från Telldus skickas till återförsäljare om det nu är så att den är slut hos leverantör. Att m.nu hade tidigare i somras betyder ju bara att Dustin sålde slut på sitt lager innan m.nu sålde slut på sitt. Teknikmagasinet verkar ha v34 som beräknad ankomst på Tellstick Net, vilket är denna vecka, så det kanske är en leverans på g om det nu stämmer.
stefan.persson

Post by stefan.persson »

Det skickades ut 2000 TellStick Net till återförsäljare denna och förra veckan. Vi har dock ingen kontroll över vilken återförsäljare de hamnar hos, det sköts av distributören.
Stefan Persson
Software
Telldus Technologies
gein

Post by gein »

stefan.persson wrote:Det skickades ut 2000 TellStick Net till återförsäljare denna och förra veckan. Vi har dock ingen kontroll över vilken återförsäljare de hamnar hos, det sköts av distributören.
Är det här anledningen till en ökning av antalet nerladdningar av RemoteStick med över 450% under gårdagen? Lite nyfiken om det beror på leverans-"burst" eller om det skrevs om RemoteStick någonstans.
SebRaz

Post by SebRaz »

gein wrote:
stefan.persson wrote:Det skickades ut 2000 TellStick Net till återförsäljare denna och förra veckan. Vi har dock ingen kontroll över vilken återförsäljare de hamnar hos, det sköts av distributören.
Är det här anledningen till en ökning av antalet nerladdningar av RemoteStick med över 450% under gårdagen? Lite nyfiken om det beror på leverans-"burst" eller om det skrevs om RemoteStick någonstans.
Troligtvis. Har märkt en rejäl ökning på TellEvent också, ungefär samma hände innan sommaren när Tellstick Net skickades ut.
Kontrollera din Tellstick via iPhone med TellEvent - http://about.me/langstrom - http://hemautomation.io -
gein

Post by gein »

SebRaz wrote:
gein wrote:
Troligtvis. Har märkt en rejäl ökning på TellEvent också, ungefär samma hände innan sommaren när Tellstick Net skickades ut.
Okej, då är det sannolikt det. Ja, samma hände mig före sommaren också men inte alls lika tydligt som igår.
micke.prag
Site Admin

Post by micke.prag »

Grattis. Jag hoppas det är betalversionen som ökade? :wink:
Micke Prag
Software
Telldus Technologies
Post Reply