Jag har provat Firefox, Opera och säkert några fler. För att förtydliga det jag menade så kan jag säga att jag inte får upp någon ny graf när jag klickar på den som finns på temperatursidan. Det kommer alltså bara en ruta där det står "stäng graf". Den enda graferna som jag får upp är alltså de på temperatursidan.tom_rosenback wrote: Vilken browser kör du? Gör det likadant i alla? Tanken är idag att den skall stänga grafen när man klickar (vilket det gör för mig), så det känns som om du får något Javascript error.
Jag ser också med spänning fram mot en uppdaterad version av HA. En funktion som jag direkt skulle vilja önska mig är att man kan lägga upp knappar för att kunna slå på en strömbrytare under en viss tid. Exempelvis kan det hända att jag behöver gå ut på gården och packa ur bilen. Då vill jag kunna trycka på en knapp och sedan slås min halogenlampa på enligt en tidigare förutbestämd tid, t ex tre minuter och därefter stängs den av automatiskt. Då behöver jag bara trycka på knappen och det är ingen risk att jag glömmer stänga av den. En timerknapp helt enkelt.
Vidare önskar jag mig också en androidapplikation. Det är nästan så att jag själv funderar på att göra ladda hem androids utvecklarpaket och skriva en väldigt basic och simpel applikation som styr tdtool på min server. För att enkelt kunna slå av och på strömbrytare när man är på gården. Det blir idag lite besvärligt att låsa upp telefonen, öppna en browser, logga in, zooma in och sedan trycka på knappen.