Allmän info via RSS twitter el e-post?

Moderator: Telldus

Post Reply
arvid
Posts: 2
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Allmän info via RSS twitter el e-post?

Post by arvid »

Som relativt nybliven ägare av Tellstick Net försöker jag följa med vad som händer och vad som blir färdigt i utvecklingen av T-Live och stöd för olika saker, förändringar o.s.v.

Jag har anmält mig till maillista, men får aldrig någonting den vägen.
Återstår att följa det ganska spretiga flödet på forumet. Inget fel med ett forum, men jag saknar korta rapporter från företaget, utvecklarna som annonserar även små förändringar eller justeringar. För att hitta detta på forumet krävs ett ganska ingående letande och aktiv koll på svar i olika forumtrådar.

Det vore fint om man kunde få dessa korta rapporter exv. via RSS (Twitter?), eller om det nu är svårt, kanske genom e-postutskick.
Är det nu så att något av detta finns, rätta mig och visa vägen!

arvid
leidner
Posts: 18
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Allmän info via RSS twitter el e-post?

Post by leidner »

Bra förslag!
stefan.persson
Posts: 353
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Allmän info via RSS twitter el e-post?

Post by stefan.persson »

Vi funderar just på hur vi ska göra något sådant här på bästa sätt. Det handlar dels om nya funktioner, men vi tänker oss också t.ex. information om betatestning och eventuell nertid. Allt är kanske inte intressant för alla heller. När det gäller utvecklingsarbetet kan man också titta på http://developer.telldus.com/roadmap där vi visar mycket av vad som är på gång, både för Telldus Live! och TelldusCenter.
Stefan Persson
Software
Telldus Technologies
Post Reply