mac, fungerar kass

Moderator: Telldus

raaaz
Posts: 20
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by raaaz »

bump?
raaaz
Posts: 20
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by raaaz »

@micke.prag

Har du några nyheter om en ny version av telldus center?
Lemon
Posts: 1
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by Lemon »

De här problemen har existerat lite väl länge nu. Är det inte enklare att Telldus säger som det är "unsupported on Mac OSX"? Det är ju så det är i praktiken.
raaaz
Posts: 20
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by raaaz »

@mickeprag,

Finns det någon information alls om den nya versionen till mac osx? jag behöver en fungerande lösning..
Pason
Posts: 7
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

mac, fungerar kass

Post by Pason »

Problemet, i alla fall det mesta, fixades i början på november. Jag tog hem och kompilerade koden och det var en klar förbättring. Men pga andra egenheter så gav jag upp mac spåret och har nu istället en raspberry pi.

Nonchalant mot sina kunder tycker jag när man har lösningar och inte släpper ut dom.
raaaz
Posts: 20
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by raaaz »

Ja detta är ju inte okej nånstanns

Kan ni släppa en fungerande version omgående, tack! Sakerna verkar ju dessutom vara fixade i den nya versionen så jag fattar inte vad problemet är.. :(
raaaz
Posts: 20
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by raaaz »

micke.prag wrote:Rapporterat här: http://developer.telldus.com/ticket/197

Att vi inte skulle bry oss håller jag inte med om. Detta är väldigt högt på vår prioriteringslista!
12 månader sen.. Vad händer?
Daniel.nordborg
Posts: 23
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by Daniel.nordborg »

Sitter också och väntar på dethär, otroligt frustrerande när det inte fungerar.. Har börjat fundera på andra lösningar..
raaaz
Posts: 20
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by raaaz »

MEN KAN NI FIXA PROBLEMET ELLER??

SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT? ÄR SÅ SJUKT JÄVLA IRRITERAD PÅ ER Å ERT JÄVLA SKITFÖRETAG. DET STÅR ATT NI STÖDJER OSX, MEN SÅ ÄR JU INTE FALLET. MIN TELLDUS GICK IDAG TILL SKROTEN Å JAG KOMMER ALDRIG ATT REKOMMENDERA ERA PRODUKTER TILL NÅGON.

FY FAN SÄGER JAG.. VILKEN USEL JÄVLA KUNDSERVICE
Daniel.nordborg
Posts: 23
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by Daniel.nordborg »

Håller med, jag ger upp skiten jag med, tänker berätta för alla jag känner vilken skit detta är och att man aldrig skall satsa på detta, jag har dessutom mailet 3 ggr angående dålig räckvidd på min tellstick duo och inte ens fått några svar.
Christofer
Posts: 1
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by Christofer »

micke.prag wrote:Rapporterat här: http://developer.telldus.com/ticket/197

Att vi inte skulle bry oss håller jag inte med om. Detta är väldigt högt på vår prioriteringslista!
Hur ser den där listan ut egentligen? Jag är lika frustrerad som alla andra här. Produkten är helt oanvändbar för mig pga dessa kraschbuggar.
tenthumbs
Posts: 8
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: mac, fungerar kass

Post by tenthumbs »

Skjer det noe med dette i det hele tatt???????
Den eneste responsen fra Telldus på dette vært at "det er høyt oppe på vår prioriterings-liste".

Det var i OKTOBER 2012


At dere påstår at dette skal fungere på mac er regelrett SVINDEL!!!
Post Reply