Z-WAVE GATEWAY TELLSTICK ZNET LITE VER 2

Moderator: Telldus

Post Reply
Frage
Posts: 3
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Z-WAVE GATEWAY TELLSTICK ZNET LITE VER 2

Post by Frage »

När kommer denna ut på marknaden. Statusen "Snart i lager" har varit ett tag nu. Skall man välja något annat i stället?
Gizmo_Erik
Posts: 2
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Z-WAVE GATEWAY TELLSTICK ZNET LITE VER 2

Post by Gizmo_Erik »

Som jag har förstått det så har den kommit ut men blev slutsåld rätt så kvickt... Jag vet inte om det uppdagades några hårdvarurelaterade fel och att det är därför det dröjer med att nya skall komma ut på marknaden, eller om det är något annat i tillverkningsprocessen som ligger och stör, men... jag hoppas att dom snart kommer ut.
Någon som har någon kännedom eller så...?
JoacimSvensson
Posts: 11
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Z-WAVE GATEWAY TELLSTICK ZNET LITE VER 2

Post by JoacimSvensson »

Gizmo_Erik wrote:Som jag har förstått det så har den kommit ut men blev slutsåld rätt så kvickt... Jag vet inte om det uppdagades några hårdvarurelaterade fel och att det är därför det dröjer med att nya skall komma ut på marknaden, eller om det är något annat i tillverkningsprocessen som ligger och stör, men... jag hoppas att dom snart kommer ut.
Någon som har någon kännedom eller så...?

jag har en order som ligger hos iNet från november. De har fortfarande inte fått in någon enhet.
Efterfrågar också någon form av information om det bara handlar om att ersättningar av befintliga defekta enheter prioriteras eller om det är något annat fel i produktionen som Telldus inte vill kommunicera.
clue144
Posts: 23
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Re: Z-WAVE GATEWAY TELLSTICK ZNET LITE VER 2

Post by clue144 »

det står
Vår senaste gateway har dubbelriktad kommunikation på både Z-Wave och 433MHz. Åter i lager i början av februari 2017.
Post Reply