Undersökning om digitala hem, Göteborg

Moderator: Telldus

Post Reply
niklasb
Posts: 1
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am
Location: Göteborg
Contact:

Undersökning om digitala hem, Göteborg

Post by niklasb »

Hej
Jag läser Software Engineering & Management i Göteborg. Nu gör jag min sista termin, så jag arbetar med mitt exjobb. Exjobbet handlar i kort om att undersöka om man kan locka fler folk att skaffa "digitalt hem" genom att göra en mjukvaru-lösning som använder hårdvara som man redan har(dator för att koppla ihop allt, mobiltelefon för att fjärrstyra). Det finns redan mjukvara för sånt, men denna skiljer sig en del. Jag utvecklar en mjukvara för det här, och ska nästa vecka ha en prototyp för iPhone/iPod touch klar.

Nästa fredag, alltså fredagen den 8e maj så bjuder jag in personer till att testa mjukvaran i en test-miljö. Det kommer vara först en intervju, sen testa mjukvaran, och sedan en avslutande intervju. Detta kommer göras i IT-Universitetet's lokaler på Lindholmen i Göteborg.

Jag undrar om några här är intresserade av att vara med? Jag letar mest efter personer som redan har någon slags lösning för digitala hem, men andra också. Om du är intresserad så maila till mig på niklas@asdasd.net eller svara i tråden om du hellre vill det.
Post Reply