NU blir jag jättetrött!!!!

Moderator: Telldus

Post Reply
augie
Posts: 9
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

NU blir jag jättetrött!!!!

Post by augie »

Köpte min TellStick för två veckor sedan ... det visar sig efter ett antal timmars test och lite frågor på forumet att den inte funkar med mina IKEA-mottagare (ingen har lyckats knäcka check-summan)... OK, jag får väl skylla mig själv - det stod iofs att TellSticken fungerar med de flesta mottagare på marknaden - men jag hade ju inte kollat precis mina i listan innan jag köpte.

Så i dag var jag på Kjell&Co, handlade av en kompis till Telldus-killarna som sa att "alla funkar med TellSticken", "Jasså inte Ikea?", "men dessa funkar i alla fall". Köpte med dem hem... tror ni dom funkar? Rising Sun fungerar inte heller se http://www.telldus.se/forum/viewtopic.p ... rising+sun. ÄR DET BARA NEXA SOM ÄR KOMPATIBELT MED TELLSTICK? När kommer version 2 - har snackats om den i trådar sedan förra sommaren tror jag! Kommer vi med den gamla Tellsticken (2 veckor) kunna uppgradera utan kostnad?

Just nu är jag en missnöjd kund! :banghead:
micke.prag
Site Admin
Posts: 2243
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am
Location: Lund
Contact:

Post by micke.prag »

Hej augie.

Det är tråkigt att du är missnöjd. Stöd för Kjell & Companys mottagare kommer i version 2, precis som du säger. Vi kommer gå ut med en beta i veckan som kommer. Anmäl dig gärna på forumet om du är intresserad av att testa.
Micke Prag
Software
Telldus Technologies
augie
Posts: 9
Joined: Fri Mar 17, 2023 9:45 am

Post by augie »

OK, jag har anmält mig för test o väntar med att reklamera tellsticken o mottagarna på Kjell&Co några dagar om betan kommer.
Post Reply